Nieuwe CAO voor Politie 2015

Auteur Topic: Nieuwe CAO voor Politie 2015  (gelezen 158924 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #140 Gepost op: 22 maart 2015, 18:50:15
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1338786 date=1427040154
geen blokkade maar wel over de hele breedte.....
Is dat zo? Het gaat over rijbanen, niet over rijstroken. Je hebt twee rijbanen, met op iedere rijbaan meerdere rijstroken. Dus het kan best dat men op alle rijbanen gaat rijden, maar niet op alle rijstroken.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #141 Gepost op: 22 maart 2015, 19:35:40
Citaat van: Red link=msg=1338812 date=1427046615
Is dat zo? Het gaat over rijbanen, niet over rijstroken. Je hebt twee rijbanen, met op iedere rijbaan meerdere rijstroken. Dus het kan best dat men op alle rijbanen gaat rijden, maar niet op alle rijstroken.

Ben al voor je aan het zoeken mijn quote kwam hier van het forum maar heb het ook elders gelezen kan alleen zo snel niet vinden waar.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #142 Gepost op: 22 maart 2015, 19:46:58
Kan mijn reactie niet meer aanpassen maar dit citaat komt van je eigen collega's (naar ik aanneem gezien de logo's)

Citaat
Politiebonden houden Zwaan Kleef Aan-actie op A16 en A58

Uit protest tegen de onderwaardering van hun werk door de politiek houden de politiebonden op dinsdag 24 maart een langzaamaanactie op de rijkswegen rondom Breda. Tussen 10.00 en 11.00 uur zullen meerdere politievoertuigen zich met een snelheid van 60 kilometer per uur over alle rijstroken van de A16 en A58 bewegen. Om de actie zo publieksvriendelijk te houden is bewust gekozen voor een tijdstip na de ochtendspits.

De rest van het stuk via de link inclusief reacties van anderen dienders en burgers.......

https://www.facebook.com/politieacties

Buiten de spits maar wel alle rijstroken blokken is heeeel publieksvriendelijk, de reacties spreken verder voor zich neem ik aan ??
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #143 Gepost op: 22 maart 2015, 19:48:33
Aha, duidelijk. Ik ga me verder niet uitlaten over reacties van anderen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #144 Gepost op: 22 maart 2015, 20:06:55
Hoeft ook niet RED, ik denk dat je me begrijpt daar doen reacties van anderen niets aan af.

Ik vind er ook reacties tussen staan die tenen krommend zijn maar ik denk wel dat het mijn insteek wat betreft mijn eerdere reactie, die door anderen een gebrek aan realiteitszin of een opmerking die nergens over gaat vonden, daar toch aardig wordt bevestigd, zowel door tenen krommende reacties van burgers als door de afwijzende reacties van dienders.

Nogmaals jullie zitten in een verdom hoekje wat betreft actie mogelijkheden maar acties van dit model gaan je niet vooruit brengen noch in het Haagse noch bij de burger. Wat wel, ook dat nogmaals ik zou het niet weten ik heb wat geroepen en je hebt gelijk als dat naar het haagse niet werken zal naar de burger zal het in elk geval een heel stuk beter uit te leggen zijn, of je daar dan wat aan hebt..... ik denk dat ik je gelijk moet geven.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


tripel7

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #145 Gepost op: 22 maart 2015, 20:49:56
En nu is meteen duidelijk waarom de overheid zo graag wilt dat de KMAR de beveilingstaken doet, die staken niet. En moet de politie aardig wat uit de kast halen omgehoord te worden in tweede kamer en bij de minister.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #146 Gepost op: 22 maart 2015, 21:10:17
KMar staakt idd niet maar kan wel stiptheidsacties houden. In mijn 14 jaar geregeld gehouden hoor.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #147 Gepost op: 22 maart 2015, 21:14:47
Citaat van: tripel7 link=msg=1338837 date=1427053796
En nu is meteen duidelijk waarom de overheid zo graag wilt dat de KMAR de beveilingstaken doet, die staken niet.
Wat is dit nou voor onzin. De politie zal altijd de noodzakelijke taken (moeten) vervullen. Er zal echt niet, niet beveligd worden als we staken.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #148 Gepost op: 22 maart 2015, 21:20:12
Citaat van: tripel7 link=msg=1338837 date=1427053796
En nu is meteen duidelijk waarom de overheid zo graag wilt dat de KMAR de beveilingstaken doet, die staken niet. En moet de politie aardig wat uit de kast halen omgehoord te worden in tweede kamer en bij de minister.
Klok, klepel.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #149 Gepost op: 23 maart 2015, 22:54:59
Citaat van: Red link=msg=1338831 date=1427050113
Aha, duidelijk. Ik ga me verder niet uitlaten over reacties van anderen.
+1
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens