Politie Noodhulp Voertuigen

Auteur Topic: Politie Noodhulp Voertuigen  (gelezen 1257317 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1940 Gepost op: 26 maart 2009, 00:09:11
Hoe vinden jullie die Golf rijden? (qua power en wegligging?)

De Golf gaat beter door de bochten in vergelijk met de vectra, minder onderstuurd. De vectra ging al gauw over de voorbandjes naar buiten glijden. Verder is daarmee eigenlijk ook alles mee gezegd. Als je hard over een drempel gaat lijkt het alsof je de hele vooras er onderuit rijd en daarna stuiterd hij gevaarlijk na.
De 105 pk versie is misschien voor de stad goed maar ff snel inhalen op de provincialeweg is er niet bij. Zeker op de snelweg is het een drama. De 210 tikken we iig niet meer aan.

Pluspunten zijn wel de ladekasten waardoor je makkelijk bij je spullen kan. Helaas zit daarmee de achterbak gelijk helemaal vol en heb je ook geen ruimte voor je eigen spullen. De nieuwe lichtbalk op het dak met LED`s incl aerowstick is ook top. Verder vind ik `m ook beter zitten. In de vectra lag je meer onderuit en zeker met vest aan is dat niet echt prettig op den duur.

Als ze m voor een paar honderd euri laten chippen en wat aan de vering / ophanging laten doen is het al stukken beter.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1941 Gepost op: 26 maart 2009, 08:41:55
Touran hier in de regio rijdt is tot de 180 best vlot, daarna traag... maar goed... bij 180 worden de meeste achtervolgingen toch gestaakt... maar in de sprintjes zijn ze best rap..... Geen klagen dus... alhoewel de mercedes wel comfortabeler was...ben ik niet heel erg negatief over de Touran... alleen is zou het prettig zijn als er inderdaad een echte politie uitvoering zou komen... maar goed... daar hebben we het al over gehad.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1942 Gepost op: 26 maart 2009, 20:08:38
Golfjes 6 voor Rotterdam-Rijnmond vandeweek gezien  8)

mvg

roy


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #1943 Gepost op: 3 april 2009, 15:53:36
Touran hier in de regio rijdt is tot de 180 best vlot, daarna traag... maar goed... bij 180 worden de meeste achtervolgingen toch gestaakt... maar in de sprintjes zijn ze best rap..... Geen klagen dus... alhoewel de mercedes wel comfortabeler was...ben ik niet heel erg negatief over de Touran... alleen is zou het prettig zijn als er inderdaad een echte politie uitvoering zou komen... maar goed... daar hebben we het al over gehad.

Had je wind mee dan? Ik kom niet harder dan 170 km/h....en dat duurt dan ook een eeuwigheid!

Qua ruimte vind ik m wel weer beter dan de MB, maar alles is zo goedkoop van binnen en gaat heel snel kapot. Zowel bekleding als het overige in de Touran....


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1944 Gepost op: 3 april 2009, 16:59:14
Had je wind mee dan? Ik kom niet harder dan 170 km/h....en dat duurt dan ook een eeuwigheid!

Qua ruimte vind ik m wel weer beter dan de MB, maar alles is zo goedkoop van binnen en gaat heel snel kapot. Zowel bekleding als het overige in de Touran....

Nee hoor... degene die wij rijden gaan best vlot tot 180, daarna is het zeuren in vergelijking met de mercedes...interieur... ach... elke bestuurdersstoel gaat stuk, ook die van de mercedes lol...

Ruimte is inderdaad wel weer prettig... Wij hebben overigens geen pantsering in de deuren.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #1945 Gepost op: 3 april 2009, 20:33:02
Nee hoor... degene die wij rijden gaan best vlot tot 180, daarna is het zeuren in vergelijking met de mercedes...interieur... ach... elke bestuurdersstoel gaat stuk, ook die van de mercedes lol...

Ruimte is inderdaad wel weer prettig... Wij hebben overigens geen pantsering in de deuren.


Bij een BTGV procedure wel handig om te hebben :)
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1946 Gepost op: 3 april 2009, 20:39:38
Tja probeer DAT maar eens uit te leggen aan zo'n nukubu die de auto's regelt.... kost allemaal geld wordt er dan gezegd... en daarbij... hoevaak doe je dat nu.... :o

geen zinnige discussie voeren dus...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1947 Gepost op: 3 april 2009, 20:56:06
Zullen we hier weer wat over de voertuigen gaan praten ? Er is ook een topic over wat je wel en niet in/op en aan een voertuig wilt hebben  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #1948 Gepost op: 6 april 2009, 01:05:45
Bij een BTGV procedure wel handig om te hebben :)

btgv ?? Ja ik ken niet alle termen :P .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1949 Gepost op: 6 april 2009, 01:47:10
btgv ?? Ja ik ken niet alle termen :P .

benaderingstechniekgevaarlijkeverdachte (vuurwapen gevaarlijke verdachte's, auto-procedure)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !