Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 94586 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #610 Gepost op: 16 december 2016, 16:56:59
Citaat van: Kenar95 link=msg=1467165 date=1481898859
Zojuist mijn eindgesprek ook gehaald! Mijn weekend kan niet meer stuk, april komt nu wel heel dichtbij!
Gefeliciteerd man! Kei goed gedaan.

Citaat van: Charlie link=msg=1467170 date=1481899529
Ik heb net het eindgesprek gehad, maar nog niet te horen gekregen of ik door ben, omdat er onduidelijkheid is over het aantal plaatsen. Dus toch nog even geduld. Het was wel echt een heel leuk gesprek en ik durf zelfs te zeggen ontspannen. Duidelijk verhaal gehouden denk ik, dus als ik niet door ben kan ik in elk geval zeggen dat ik alles heb gedaan.
fijn dat je gesprek zo goed ging. Maar erg balen dat je, in tegenstelling wat er in de brief staat, niet meteen te horen kreeg wat de uitslag was. Wel kneuzig dat ze nu niet weten of er plek genoeg is.
Hopelijk snel een verlossend antwoord.


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #611 Gepost op: 16 december 2016, 17:03:12
Ja mentaal momentje weer, maar komt goed!
Aspirant


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #612 Gepost op: 16 december 2016, 17:06:03
Ja mentaal momentje weer, maar komt goed!
Woow wat een rare situatie man.. Hier heb je op ''t moment echt helemaal niks aan!.. Maar wat raar dat er geen plekken zouden zijn, heb je meer gehoord hoe dat precies zit? Teveel sollicitanten voor jouw regio die door de keuringen zijn gekomen? Dan hadden ze er minder uit moeten nodigen in 1e instantie voor 't eindgesprek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #613 Gepost op: 16 december 2016, 17:07:01
Woow wat een rare situatie man.. Hier heb je op ''t moment echt helemaal niks aan!.. Maar wat raar dat er geen plekken zouden zijn, heb je meer gehoord hoe dat precies zit? Teveel sollicitanten voor jouw regio die door de keuringen zijn gekomen? Dan hadden ze er minder uit moeten nodigen in 1e instantie voor 't eindgesprek.
Noord-Holland was het toch btw?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #614 Gepost op: 16 december 2016, 17:41:57
Ja. We waren met z'n drieën bij bewust blauw. Ik neem aan dat ze niet zeker weten of er twee of drie plekken zijn voor NH. Lijkt me de meest logische conclusie gezien het gemiddelde per eenheid (2 ofzo?) en uitgaande van een klas van 24/25 mensen.

Je wordt er niet vrolijk van nee, maar ik ben er nu wel gewend aan.
Aspirant


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #615 Gepost op: 16 december 2016, 18:44:28
Ik heb tijdens mijn eindgesprek ook begrepen dat er maar twee of drie per eenheid door gaan naar de uiteindelijke klas. Vandaar ook het toaal van 24 (max) per klas. De plekken zijn wel bedeeld naar behoefte. Dus niet altijd is elke eenheid vertegenwoordigd in een klas.


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #616 Gepost op: 16 december 2016, 19:01:22
Persoonlijk vind ik dat de eenheid noord-holland - zonder bevooroordeeld te zijn- nog een hoop politiekundigen kan gebruiken  :D
Aspirant


Qboss93

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #617 Gepost op: 16 december 2016, 19:04:38
Ik kan mij nog herinneren dat in een van de eerste mails die ik ontvangen had tijdens de selectie dat ze het hadden over 72 beschikbare opleidingsplaatsen.
Dit betekent dan niet dat er dus straks 72 mensen starten met de opleiding (ong een klas of 3 dus) ?


Qboss93

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #618 Gepost op: 16 december 2016, 19:06:44
Ter aanvulling;

Bij mijn bewust blauw dag hadden ze het namelijk over 6 beschikbare plekken voor de eenheid Zeeland West-Brabant.


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #619 Gepost op: 16 december 2016, 19:35:05
Maar ga jij niet voor de vierjarige?
Aspirant