Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 94588 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #630 Gepost op: 21 december 2016, 14:38:10
Zo dan..... ook lekker snel zeg. Zal mijn telefoon extra in de gaten houden.


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #631 Gepost op: 21 december 2016, 14:57:48
Citaat van: Proost link=msg=1468218 date=1482327490
Zo dan..... ook lekker snel zeg. Zal mijn telefoon extra in de gaten houden.

Ja, ze hadden bij het eindgesprek wel gezegd dat het binnen een paar dagen al kon, maar ik moest wel rekening houden met de feestdagen..
Valt alles mee dus!

Hopelijk voor jou ook deze week nog een uitnodiging!  O0
Sollicitant Politiekundige


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #632 Gepost op: 21 december 2016, 22:09:20
Citaat van: Kenar95 link=msg=1468223 date=1482328668
Ja, ze hadden bij het eindgesprek wel gezegd dat het binnen een paar dagen al kon, maar ik moest wel rekening houden met de feestdagen..
Valt alles mee dus!

Hopelijk voor jou ook deze week nog een uitnodiging!  O0

Relaxed, ja hoop dat we ook nog wat kunnen doen voor de jaarwisseling, maar januari is ook goed.

Afgelopen vrijdag dus eindgesprek gehad en vandaag om 1200 - na een nogal onrustig nachtje slapen - pas de uitslag mogen horen, omdat er zogezegd een onduidelijkheid was over het aantal beschikbare opleidingsplaatsen. Maar ze wilden door met me! Ook wat feedback gehad. Mijn levens- en werkervaring was onder andere nuttig voor de functie. Ze hadden het verder ook wel een prima gesprek gevonden.

Blij dat de onzekerheid over is en de grote obstakels overwonnen zijn. Hopelijk geen gezeik met de laatste lootjes
Aspirant


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #633 Gepost op: 21 december 2016, 22:58:05
Relaxed, ja hoop dat we ook nog wat kunnen doen voor de jaarwisseling, maar januari is ook goed.

Afgelopen vrijdag dus eindgesprek gehad en vandaag om 1200 - na een nogal onrustig nachtje slapen - pas de uitslag mogen horen, omdat er zogezegd een onduidelijkheid was over het aantal beschikbare opleidingsplaatsen. Maar ze wilden door met me! Ook wat feedback gehad. Mijn levens- en werkervaring was onder andere nuttig voor de functie. Ze hadden het verder ook wel een prima gesprek gevonden.

Blij dat de onzekerheid over is en de grote obstakels overwonnen zijn. Hopelijk geen gezeik met de laatste lootjes
Fijn man! Je weet niet of dit dus tegelijkertijd betekent dat er andere kandidaten ondanks een positief eindgesprek toch afgewezen zijn?

Jij bent iig weer een stap verder, ga je toch fijn de kerstdagen in! :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #634 Gepost op: 21 december 2016, 23:20:18
Ja dat zat ik ook te denken. Niet meer gevraagd, wilde het niet echt meer weten. Sowieso iedereen fijne feestdagen gewenst!
Aspirant


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #635 Gepost op: 22 december 2016, 16:14:19
En zojuist medisch goedgekeurd! Nog maar 1 horde te nemen :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


Matt2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #636 Gepost op: 22 december 2016, 17:09:24
Gefefliciteerd! Snel na je eindgesprek ook..

Hoe ging de keuring? Wat deden ze?


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #637 Gepost op: 22 december 2016, 18:42:08
Citaat van: Matt2 link=msg=1468461 date=1482422964
Gefefliciteerd! Snel na je eindgesprek ook..

Hoe ging de keuring? Wat deden ze?

Thanks, was zeker erg fijn dat ik zo snel terecht kon!

De keuring ging als volgt: bij binnenkomst in potje plassen, erna bij een vrouw onderzoek: lengte, gewicht, hartfilmpje, oogtest licht en donker, kleurenblindheid test, gehoortest en longinhoud. Toen even wachten en door naar een arts. Daar kreeg ik de resultaten te zien van hart, urine (snel!), longinhoud en gehoor. Toen mocht ik me uitkleden tot m'n tanga, en is er nog geluisterd naar longen en hart, met een hamer op m'n knie geslagen en wat gevoeld. Kreeg toen gelijk te horen dat alles oké was. Echter zou 't officiële document pas in januari komen wss. Nu kreeg ik alleen net al een ondertekende brief op de mail dat ik medisch goedgekeurd was voor de komende 6 maanden voor Politiekundige. Weet niet of dit was wat die man bedoelde, maar dan kunnen ze in praktijk morgen al starten aan mijn BGO.

Aan bovenstaande kan overigens geen rechten worden ontleend, dit is hoe mijn keuring ging voor Oost-Nederland. Zou best eens kunnen dat andere regio's het anders aanpakken  O0
Sollicitant Politiekundige


Matt2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #638 Gepost op: 22 december 2016, 19:29:03
Ja dat snap ik. Maar voor het beeld is het wel prettig wat je eventueel kan verwachten.. moest je trouwens geen vragenlijst invullen?


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #639 Gepost op: 22 december 2016, 19:30:29
Ja dat snap ik. Maar voor het beeld is het wel prettig wat je eventueel kan verwachten.. moest je trouwens geen vragenlijst invullen?
Die moest je vooraf inderdaad invullen, kreeg ik per mail bij de bevestiging van de afspraak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige