HV-belemmerende obstakels en hindernissen openbare weg

Auteur Topic: HV-belemmerende obstakels en hindernissen openbare weg  (gelezen 25505 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #70 Gepost op: 24 februari 2015, 10:32:46
Citaat van: xgnoom link=msg=1332712 date=1424683652
Misschien offtopic maar ik heb nooit begrepen waarom een poller zo sterk kan zijn dat een auto gesloopt kan worden. Kennelijk is het acceptabel dat er steeds weer nieuwe schadegevallen zijn, zonder dat er aanpassingen worden gedaan.

Technisch gezien is het goed mogelijk om te detecteren of zich iets boven de poller bevindt, zo ja dan ga je omlaag ipv doordrukken naar boven.

De functie van een poller is toch verkeer tegenhouden wat er niet hoort. Als die dan omlaag weer gaat als er iets boven zit dan verliest die zijn functie en kan iedereen overal gewoon komen. Je neemt dan makkelijker de gok om achter iemand aan te rijden! Nu is de kans op schade groot en laat je het wel!
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #71 Gepost op: 24 februari 2015, 11:13:47
Ja klopt. Maar het beroerde is dat je ook bij lage snelheid zo een auto total loss rijdt....


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #72 Gepost op: 25 februari 2015, 00:34:15
Poller's lever al jaren ( bij mijn weten en ervaring al vanaf eind jaren ;90 enorme schades aan voertuigen op. En niet alleen bij de poltie maar ook aan particuliere en bedrijfsvoertuigen (bijv Connexion) Het is niet voor niks dat ze nooit echt doorgedrongen zijn in het straatbeeld.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #73 Gepost op: 25 februari 2015, 00:39:08
Citaat van: moppersmurf link=msg=1333154 date=1424820855
Poller's lever al jaren ( bij mijn weten en ervaring al vanaf eind jaren ;90 enorme schades aan voertuigen op. En niet alleen bij de poltie maar ook aan particuliere en bedrijfsvoertuigen (bijv Connexion) Het is niet voor niks dat ze nooit echt doorgedrongen zijn in het straatbeeld.
Ze dringen wel in iets anders door...
https://www.youtube.com/watch?v=O0wY-hvMC44