Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126384 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

guest20700

  • Gast
Reactie #100 Gepost op: 27 mei 2020, 15:49:50
Gesprek psycholoog vond ik heel erg goed gaan, gewoon spontaan gereageerd en overal antwoorden op kunnen geven. Vond het wel een beetje raar, op sommige punten werd enorm doorgevraagd (wat ik niet helemaal begreep) en bij sommige (heftigere) dingen bleef het heel oppervlakkig. Had juist op dat vlak veel meer diepgang verwacht.

Rollenspel was een drama voor mij, maar dat was destijds nog gewoon op de academie en niet online! Al met al wel gehaald


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #101 Gepost op: 27 mei 2020, 16:10:19
Herkenbaar! Net mailtje binnen dat ik deel B heb gehaald, op naar de volgende stap  :D


guest20700

  • Gast
Reactie #102 Gepost op: 27 mei 2020, 16:34:55
Gefeliciteerd, weer een stap dichterbij al is het nog een lange weg (hoewel je hebt het ergste gehad!)


guest20700

  • Gast
Reactie #103 Gepost op: 27 mei 2020, 20:22:47
Zit in hetzelfde schuitje als Volpe. Medische keuring was de volgende stap, aanstelling heb ik nog niet gehad. Ben benieuwd wat we voor 17 juni te horen krijgen, uitstel van de opleiding had ik eerlijk gezegd al wel verwacht. Hopelijk is er straks meer duidelijk en weten we eindelijk waar we aan toe zijn.

Waarom had jij uitstel al verwacht? Oktober is nog ver weg en ze hebben agenten keihard nodig.. Ook was instroom week 33 al geskipt dus ruimte was/is al gecreeerd


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #104 Gepost op: 27 mei 2020, 21:27:16
Net deel B gehad, nu rustig afwachten op de resultaten. Wat waren jullie ervaringen bij het psychologische deel van de selectie?

Vond erg fijn gesprek, goeie klik met mn psycholoog. Uitkomst was helaas voor N5 op 1 enkel puntje gezakt. Had kunnen aanvechten maar ik kon me wel vinden in de onderbouwing. Was jammer maar terechte score.

Ik was erg verbaasd over hoeveel info ze over je uit die testen die je op dag A hebt gemaakt konden halen. Blijft indrukwekkend, heel rapport waar ik mezelf in herken op basis van 'wat meerkeuze vragen'.

Maar uitslag B was goed genoeg voor N4 dus traject om laten zetten


Ws

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #105 Gepost op: 27 mei 2020, 21:29:53
Waarom had jij uitstel al verwacht? Oktober is nog ver weg en ze hebben agenten keihard nodig.. Ook was instroom week 33 al geskipt dus ruimte was/is al gecreeerd

Zelf zit ik nu ook nog in het onderwijs, door de maatregelen hebben wij ook behoorlijke vertraging opgelopen. Door de maatregelen is een volledig lesprogramma draaien ook nog niet mogelijk zonder vertraging. Laat staan dat de docenten die de achterstand moeten wegwerken ook nog eens een nieuw lesprogramma moeten schrijven en invoeren, zou erg krap worden  ;)


guest20700

  • Gast
Reactie #106 Gepost op: 27 mei 2020, 23:00:11
Zelf zit ik nu ook nog in het onderwijs, door de maatregelen hebben wij ook behoorlijke vertraging opgelopen. Door de maatregelen is een volledig lesprogramma draaien ook nog niet mogelijk zonder vertraging. Laat staan dat de docenten die de achterstand moeten wegwerken ook nog eens een nieuw lesprogramma moeten schrijven en invoeren, zou erg krap worden  ;)

Dat snap ik maar jij wist dus al dat de opleiding herziend zou gaan worden?!


Ws

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #107 Gepost op: 27 mei 2020, 23:10:28
Dat snap ik maar jij wist dus al dat de opleiding herziend zou gaan worden?!


Haha nee, pas toen ze bekend hadden gemaakt dat er een nieuwe opleiding kwam vermoedde ik pas dat ze de groep in het najaar zouden verschuiven  ;)


guest20700

  • Gast
Reactie #108 Gepost op: 27 mei 2020, 23:10:57
Dat snap ik maar jij wist dus al dat de opleiding herziend zou gaan worden?!



Haha nee, pas toen ze bekend hadden gemaakt dat er een nieuwe opleiding kwam vermoedde ik pas dat ze de groep in het najaar zouden verschuiven ;)

Dan heb jij een heldere blik. Ik vond het logischer als gewoon de lichting van februari pas de eerste pilot zou gaan draaien en de oktober lichting gewoon regulier zou blijven. Dat er in 2021 een pilot zou komen was al bekend.... Vind het zelf een raar moment om nu deze beslissing te maken


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #109 Gepost op: 27 mei 2020, 23:38:00
Maar wordt de lichting oktober 2020 doorgeschoven naar week 5 2021 of zelfs helemaal naar mei? Omdat ik hier lees dat sommige het hebben over voorjaar 2021. :o