DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 111450 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #100 Gepost op: 3 september 2006, 13:11:26
Hier alvast wat actie uit aflevering 2, de achtervolging wordt ingezet op een aantal verdachte van een inbraak: members.chello.nl/ab.meester/1996pol.mpg of http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F6AC9863639D8363


De dvd's komen eind deze week jullie kant op.

Super! ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #101 Gepost op: 7 september 2006, 18:37:05
Vanmidag zijn de pakkjes met de DVD's in de brievenbus gegaan, dus als alles mee zit hebben jullie ze morgen of anders Zaterdag in huis mits je al betaald hebt natuurlijk. Net zoals de vorige keer heb ik de afleveringen netjes voorzien van een index schermpje en titel, zo blijft het allemaal overzichtelijk.

Al met al is het best een leuk seizoen, alles is wel weer zo'n beetje voorbij gekomen. Bijgaand nog een filmpje met wat actie, maar je kunt natuurlijk ook wachten tot dat je de DVD's binnen hebt: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=7DB887BA66E5BE16

Als jullie alle afleveringen hebben gezien laten jullie dan in dit topic, net zoals de vorige keer, weten wat jullie van dit seizoen vinden...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #102 Gepost op: 7 september 2006, 21:41:20
Hey vet filmpje...

Alleen het laatste snap ik niet... is die agent nou veroordeeld die die man/vrouw aanreed?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #103 Gepost op: 7 september 2006, 21:43:18
Hey vet filmpje...

Alleen het laatste snap ik niet... is die agent nou veroordeeld die die man/vrouw aanreed?
Ik denk dat ze hem eerder een lintje hebben gegeven?  :P


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #104 Gepost op: 8 september 2006, 09:22:31
Ik denk dat ze hem eerder een lintje hebben gegeven?  :P

Het had niet veel gescheelt of de man had het niet meer na kunnen vertellen...


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #105 Gepost op: 11 september 2006, 10:56:50
Het had niet veel gescheelt of de man had het niet meer na kunnen vertellen...

ach moet je eens kijken wat ze in Amerika allemaal mogen én doen  :P daar is de nederlandse politie soms niks bij (niet de agenten zelf natuurlijk maar de regels wat ze wel en niet mogen  :))


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #106 Gepost op: 5 november 2006, 12:40:25
Zo ik zal dit topic maar weer eens even tot leven brengen, nu enkele weken later zullen de meeste van jullie alle afleveringen wel hebben gezien.....en wat vonden jullie van dit seizoen?

Persoonlijk vindt ik de vorige waarin ze wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat" uit 1997 volgde toch wel iets beter, meer spanning en actie zat erin. Dit seizoen had ook wel zijn actie momenten maar toch net iets minder als die van 1997, wat dit seizoen wel leuk maakt zijn de oude voertuigen nog in echte Amsterdamse outfit.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #107 Gepost op: 5 november 2006, 12:43:55
Zo ik zal dit topic maar weer eens even tot leven brengen, nu enkele weken later zullen de meeste van jullie alle afleveringen wel hebben gezien.....en wat vonden jullie van dit seizoen?

Persoonlijk vindt ik de vorige waarin ze wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat" uit 1997 volgde toch wel iets beter, meer spanning en actie zat erin. Dit seizoen had ook wel zijn actie momenten maar toch net iets minder als die van 1997, wat dit seizoen wel leuk maakt zijn de oude voertuigen nog in echte Amsterdamse outfit.

Sommige stukken uit de serie vond ik inderdaad wel "lekker ouderwets" zoals Roy al schrijft met de voertuigen. Verder vond ik het vorige seizoen ook íets spannender maar ook deze serie zou ik niet willen missen hoor! :) Kan niet wachten op de volgende serie hahaha  ;)


Frankovski

  • Artikel 141 én 142 SV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #108 Gepost op: 27 januari 2007, 01:20:18
Roy,

zijn er nog meer seizoenen gedraait van "Bij de politie"? Ik wil meer.....  ;)

Groetjes Frank


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #109 Gepost op: 27 januari 2007, 12:39:22
Fijn dat je dit topic weer naar boven haalt Frank! :)

Ik heb twee weken geleden eidenlijk de afleveringen gekeken (ja, zo laat pas :-[).
Ik heb werkelijk genoten :) Erg leuk om te zien hie het er aan toe gaat in het politiewerk. Veel zaken die er te zien zijn, zouden zo uit 2007 kunnen komen. Er is niks veranderd op sommige punten. Anderzijds zijn er ook zaken die je nu niet meer ziet.

In ieder geval veel actie, wat het erg leuk maakt. Ook wel bizarre situaties. Vaak ook anticlimax trouwens ;D (het lijkt heel spannend te worden maar het stelt uiteindelijk niks voor).

Roy, alsnog bedankt voor de moeite die je hiervoor hebt gedaan! ;)
Ik houd mij ook aanbevolen voor nog een serie.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s