Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1939989 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

.G illes

  • Criminoloog (UGent)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #2880 Gepost op: 21 augustus 2012, 16:53:59
Ook de Belgische politie ontsnapt niet aan bemoeials...

matonge brussels police fighting


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #2881 Gepost op: 21 augustus 2012, 18:22:24
Ook de Belgische politie ontsnapt niet aan bemoeials...

matonge brussels police fighting

Erg beschaafd opgelost van die collega's.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #2883 Gepost op: 24 augustus 2012, 13:41:20
Zag deze op Twitter voorbijkomen, vond het wel sterk  :D


.G illes

  • Criminoloog (UGent)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #2884 Gepost op: 24 augustus 2012, 22:23:27
Dit filmpje is vrij hot in België, gaat over de Brusselse politie.

Belgian Police brutality in action! Warning- this is upsetting.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2885 Gepost op: 25 augustus 2012, 00:24:02
Dit filmpje is vrij hot in België, gaat over de Brusselse politie.

Belgian Police brutality in action! Warning- this is upsetting.
Ik zie niet meer dan een VD met een erg grote mond die zich verzet tegen zijn arrestatie en die vervolgens met iest meer overtuigingskracht in de auto wordt gepropt. De aanleiding voor de aanhouding blijkt hier niet uit, noch wat er zich heeft afgespeeld voor de man in de boeien zit. Het filmpje eindigd met een stemmingmakertje die zegt de politie ok te vinden, om het vervolgens steeds te hebben over de f-ing police en kale pestkoppen met wapens  :-X

Case closed, next.  98uiye
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #2886 Gepost op: 25 augustus 2012, 12:33:56
ik zie een geboeide verdachte op de grond zitten waar vervolgens een agent op springt, en een aantal andere agenten die eromheen staan lukraak een trap verkopen tegen een geboeide verdachte op de grond.
Misschien even opnieuw kijken? ;)

EDIT: Vanaf 3:00.. Nu ik het nogmaals bekijk is het allemaal wat minder dan ik dacht, maar de trap van de agent die ernaast staat is absoluut overbodig. Hij geeft een trap en loopt vervolgens weg.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2887 Gepost op: 25 augustus 2012, 14:17:09
ik zie een geboeide verdachte op de grond zitten waar vervolgens een agent op springt, en een aantal andere agenten die eromheen staan lukraak een trap verkopen tegen een geboeide verdachte op de grond.
Misschien even opnieuw kijken? ;)

EDIT: Vanaf 3:00.. Nu ik het nogmaals bekijk is het allemaal wat minder dan ik dacht, maar de trap van de agent die ernaast staat is absoluut overbodig. Hij geeft een trap en loopt vervolgens weg.
Wat je ook niet goed kan zien is of de agent die op de grond ligt met de VD een stoot krijgt ofzo, oftewel of er al dan geen aanleiding is voor het geven van de tik met de voet (een trap wil ik het niet echt noemen).
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #2888 Gepost op: 26 augustus 2012, 14:06:21
We zien niet alles weten niet alles, maar ik heb hier toch vraagtekens bij. Met name de agent met de zeer brede scheiding(kaal ;)) staat in een groepje agenten rond de Vd die al geboeid opde grond zit. Situatie lijkt onder controle, misschien roept de vd nog wat verevelnde dingen maar ja hoort dat niet een beetje bij de baan. De kale agent loopt weg, naar de politieauto, draait zich om en stormt op de VD af en bespringt hem. Collega`s grijpen niet in behave dat ze nog een beetje helpen met een schop(trap) links of rechts.
Waarom wordt de Vd niet gelijk in een auto gezet, wat staa al die andere collega`s er omheen te doen. Waarom reageert het publiek zo opgefokt, zo maa wat vraagtekens.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


STIMP

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
    • Persoon Schadeherstel en Carrosserie BV
Reactie #2889 Gepost op: 26 augustus 2012, 21:12:15
We zien niet alles weten niet alles, maar ik heb hier toch vraagtekens bij. Met name de agent met de zeer brede scheiding(kaal ;)) staat in een groepje agenten rond de Vd die al geboeid opde grond zit. Situatie lijkt onder controle, misschien roept de vd nog wat verevelnde dingen maar ja hoort dat niet een beetje bij de baan. De kale agent loopt weg, naar de politieauto, draait zich om en stormt op de VD af en bespringt hem. Collega`s grijpen niet in behave dat ze nog een beetje helpen met een schop(trap) links of rechts.
Waarom wordt de Vd niet gelijk in een auto gezet, wat staa al die andere collega`s er omheen te doen. Waarom reageert het publiek zo opgefokt, zo maa wat vraagtekens.

Boeien en direct afvoeren, scoop and run zeg maar, was de oplossing geweest om gevolgproblemen te voorkomen.