Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940203 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3730 Gepost op: 26 februari 2013, 00:37:43
Hersenloos wil ik het niet bestempelen, meneer weet redelijk hoe de zaken in elkaar steken. De vrouw is juridisch gezien 'met geweld uit de auto gehaald' en de agenten dienden zich te legitimeren als dat gevraagd wordt.

De vraag is natuurlijk of het überhaupt ter zake dienende is dat de agenten zich aan deze meneer legitimeren? Ik ken de achtergrond niet, maar de meneer is behalve een storende factor niet veel meer... Daarnaast merk je vaak zat dat het legitimeer-verhaal een heen&weer effect heeft... Meneer ik vorder de inzage in een identiteitsbewijs. Ja ik wil die van jou ook zien... Zéker met dronken popiejopie figuren!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


guest14264

  • Gast
Reactie #3731 Gepost op: 26 februari 2013, 00:48:59
Hij heeft nu een aantal video's op prive gezet.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3732 Gepost op: 26 februari 2013, 07:26:28
Ik zie ook dat meneer filmt in een politiebureau, mag dat volgens de huisregels wel?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #3733 Gepost op: 26 februari 2013, 08:14:37
Dit soort gasten is niet dom en probeert met een grote muil en een heeeeeele hoge dosis bluf je af te troeven c.q. onzeker te maken. Gewoon netjes doen wat je verplicht bent te doen en zoveel mogelijk negeren. Heeft ie er geen lol van ook. En inderdaad geen uitgebreide discussie aangaan. Meneer speelt gewoon een spelletje en probeert je op elk klein puntje te pakken waar hij je op kan pakken. Kunst is gewoon om hem daarin geen kans te geven, meer heb je niet nodig. Hij wil juist dat je opgefokt raakt en daardoor dingen fout doet. En zo'n wagen met toeters en bellen erbij is natuurlijk helemaal geweldig...  ::)
greetz,  Enrique


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3734 Gepost op: 26 februari 2013, 09:54:50
Dat soort figuren zouden eens een tijdje in Noord Korea moeten wonen. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek hebben.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


guest14264

  • Gast
Reactie #3735 Gepost op: 26 februari 2013, 11:45:11
Dat soort figuren zouden eens een tijdje in Noord Korea moeten wonen. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek hebben.

Dan had hij na de eerste vordering al met zijn tanden uit zijn mond op de straat gelegen 98uiye


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #3736 Gepost op: 26 februari 2013, 12:02:35


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #3737 Gepost op: 26 februari 2013, 12:24:31
Lieve help. Wat ik nu toch heb gevonden... mijn hemel.

aanhouding id plicht na voertuig stop

Wat een éécellige debiel dit zeg.... Het bloed onder je nagels vandaan halen, in de hoop dat de agenten iets doen wat niet mag en dat hij dat dan op beeld heeft... gut gut meneer met zijn grote bek, wat stoer hoor. Overigens spreekt hij zichzelf meerdere keren in wat er eerder in het filmpje is gebeurd. En aan het eind is meneer ineens om en vraagt hij poeslief of ze zijn auto even willen verzetten... wat dacht je zelf... bel lekker een takel op je eigen kosten en neem een taxi naar het buro...

Respect voor de collega's dat ze zo rustig blijven, ik zou er al lang klaar mee zijn geweest  ;D


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3738 Gepost op: 26 februari 2013, 12:47:15
Dan had hij na de eerste vordering al met zijn tanden uit zijn mond op de straat gelegen 98uiye

Zijn hele punt is dat de agenten niet op verzoek hun legitimatie lieten zien. Dan zet je dat toch op film en daarmee basta?

Nee, meneer moet en zal de relnicht uithangen, zwaar overspannen reagerend en bij tijd en wijle zeer hatelijk en sarcastisch. Hiermee inderdaad de agenten lopen provoceren, in de hoop dat er weer een filmpje op GeenStijl kan worden gezet waarin agenten zich te buiten gaan aan geweld.

Kortom, dat geschreeuw en gedoe diende geen enkel redelijk doel.

Natuurlijk moeten agenten hier ver boven staan en gelukkig deden ze dat in mijn ogen ook.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3739 Gepost op: 26 februari 2013, 13:09:26
Tja, ik weet ook niet of ik daar op in zou gaan.
Als ik in burger ben, OK. Maar ik ben samen met een collega in uniform, bewapend en met een opvallend voertuig. Ik wil me best legitimeren maar dan moet die camera uit, ik wil niet dat mijn dienstpas gefilmd gaat worden en dan kan ik in mijn ogen niet voldoen aan zijn verzoek om te legitimeren.
Bovendien wilt hij alleen een legitimatie om te irriteren, hij denkt alleen rechten te hebben.  :-X
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.