Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1178270 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #2310 Gepost op: 29 juli 2011, 21:36:12
Tour of Engine 16, SFFD
User: Happy911and999Medic

A Tour of Swalwell 405
User: Happy911and999Medic

Het vervolg....
Going on a run!
Going for a ride!

User: Happy911and999Medic


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2311 Gepost op: 29 juli 2011, 21:45:34
Dan kunnen ze eerst even rustig kijken zonder door de fles te hoeven ademen  ;D

Ze kunnen toch de fles omhangen en dan niet maskeren.  ;D
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #2312 Gepost op: 29 juli 2011, 23:07:36
Dan kunnen ze eerst even rustig kijken zonder door de fles te hoeven ademen  ;D

Ze kunnen toch de fles omhangen en dan niet maskeren.  ;D
Daar hebben ze waarschijnlijk (gezien hun helmen) spinmaskers...


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2313 Gepost op: 29 juli 2011, 23:15:21
Daar hebben ze waarschijnlijk (gezien hun helmen) spinmaskers...

Dat denk ik nu dus ook.  :)

Toch wel jammer dat ze dan geen andere gelaatstukken hebben zoals gewone beugelmaskers, dat is vele malen practischer. Volgens mij gaat er toch wel weer heel wat tijd verloren als je ter plaatse nog moet omhangen. (+ de ruimte in de opbouw)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #2315 Gepost op: 1 augustus 2011, 00:45:38
Ik vind die Rutger een irritanter ventje dan een flitsagent. Dat is een loser die op kosten van de belasingbetaler een aantal nietszeggende programma's maakt voor een nog minder zeggende k.tomroep. Weggegooid belastinggeld zeg ik. De beelden spreken voor zich: hij valt de collectant van zijn loon lastig. Niet slim, een hond schijt ook niet in zijn eigen nest.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit heerlijk vind om te kijken ;) . Had hem allang ooit gezien, maar heerlijk. Verder ben ik ook niet zo'n geenstijlert trouwens, eerder het tegenovergestelde :P .Die flitsers irriteren mij, dus goed dat rutger terug irriteert. En die flitsagent reageert nu ook niet bepaald lekker.

Ja ook ik als goed burger die zich aan bijna alle regels houd vind flitsers irritant. En ik had het leuker gevonden als die agent, of boa, gewoon verteld had wat de apparaten doen :P . Zelf zorgen dat het niet interessant is om naar te kijken.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2317 Gepost op: 2 augustus 2011, 13:01:19
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit heerlijk vind om te kijken ;) . Had hem allang ooit gezien, maar heerlijk. Verder ben ik ook niet zo'n geenstijlert trouwens, eerder het tegenovergestelde :P .Die flitsers irriteren mij, dus goed dat rutger terug irriteert. En die flitsagent reageert nu ook niet bepaald lekker.

Ja ook ik als goed burger die zich aan bijna alle regels houd vind flitsers irritant. En ik had het leuker gevonden als die agent, of boa, gewoon verteld had wat de apparaten doen :P . Zelf zorgen dat het niet interessant is om naar te kijken.

Aangezien je een goed burger bent die zich aan alle verkeersregels houdt, kan ik mij niet voorstellen hoe je flitsers 'irritant' vind. Tevens als je het leuk vind hoe een agent op deze manier gekleineerd wordt, vraag ik me af wat je op dit forum doet...


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2318 Gepost op: 2 augustus 2011, 16:48:50
En toch vindt ik dat vele filmpjes, zoals deze van GS bijvoorbeeld, helemaal niet nodig zijn. De reactie's die gemaakt worden bedoel ik dan. Des te meer je tegen werkt, weg loopt, geen antwoord geeft op de vragen (etc.) des te beroerder het wordt, en voor sommige journalisten dus des te interessanter om door te gaan.

Ik ben van mening dat als er gewoon gereageerd wordt op de vragen (wat meestal hele normale vragen zijn) het vaak helemaal niet zo slecht gaat. Tuurlijk heb je daar misschien niet altijd zin in, maar ik heb op mijn werk ook wel eens ergens geen zin in, maar het wel gewoon moet doen.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2319 Gepost op: 2 augustus 2011, 23:42:31