C2000 brengt hulpverleners nog steeds in gevaar

Auteur Topic: C2000 brengt hulpverleners nog steeds in gevaar  (gelezen 53379 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #50 Gepost op: 22 november 2006, 14:34:01
hier is bewust voor gekozen om geen gebruik te maken van P2000.

En over welke regio heb je het dan als ik vragen mag?

Groeten, Peter.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #51 Gepost op: 22 november 2006, 14:43:59
Veel regio's hebben ambu geen p2000
AA
Gron
Utrecht
ZHZ
Gld Midden
NO Gld
Drenthe
Flevo
IJ-V streek
G&V streek
Zaanst WL

enz.

Maar dat weet je toch zelf ook wel.

Carl zit volgens mij bij één van de GLD-regio's


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #52 Gepost op: 22 november 2006, 16:09:24
Veel regio's hebben ambu geen p2000

Maar dat weet je toch zelf ook wel.

Jaha, maar ik vraag het natuurlijk niet geheel zonder reden. Ik hoor namelijk weleens geruchten als je begrijpt wat ik bedoel...

Groeten, Peter.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #53 Gepost op: 7 januari 2007, 01:00:11
Heel komisch vandaag. Een persoon wilde de poklitiemeldkamer bereiken over de porto. Er kwam wel geluid door, maar er viel niets van te brouwen. Oplossing: de persoon moest stil staan om het radiosignaal door te laten komen :-\

Nog nooit meegemaakt.
Persoonlijk vind ik TMO een echte vooruitgang. In het begin wat aanloopproblemen maar nou werkt het top. Valt me op dat de meeste personen met negathieve berichten het gehoord hebben van een kennis van een colega en daar weer de vader van ;D

En over P2000. Ook een echte vooruitgang. Veel betere binnenhuisdekking. Kan me niet voorstellen dat het met een analoge pager zo veel beter was. heb zelf vaak genoeg met de quatrino in de lucht staan draaien als een richtantenne omdat het gesproken woord gewoon niet te ontvangen/verstaan was in een gebouw.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #54 Gepost op: 13 januari 2007, 06:21:05
hoe zit het trouwens met al die mensen die zeggen c2000 te kunnen kraken???

leven die nog? ::) ::) ::)


Dat komt vanzelf goed.. is denk ik wel een kwestie van jaren. Mensen die roepen dat het "onmogelijk" is hebben oogkleppen op, want 10 jaar geleden hoefde je ook mensen niet te vertellen dat koelkasten de eigen voorraad konden gaan controleren en automatisch dingen gingen bijbestellen. Technologie gaat hard vooruit, en ik denk zeker dat er een moment komt waarop c2000 gekraakt is, alleen met de huidige technologie kun je het (weet ik vrijwel zeker) vergeten!


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #55 Gepost op: 13 januari 2007, 08:13:40
Dat komt vanzelf goed.. is denk ik wel een kwestie van jaren. Mensen die roepen dat het "onmogelijk" is hebben oogkleppen op, want 10 jaar geleden hoefde je ook mensen niet te vertellen dat koelkasten de eigen voorraad konden gaan controleren en automatisch dingen gingen bijbestellen. Technologie gaat hard vooruit, en ik denk zeker dat er een moment komt waarop c2000 gekraakt is, alleen met de huidige technologie kun je het (weet ik vrijwel zeker) vergeten!

ben ik niet met je eens. Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet alleen de technologie bij de ''krakers'' vooruit gaat.
Tegen de tijd dat er een oplossing is gevonden voor de  huidige encrypcy etc , zal er weer wat nieuws klaar liggen en begint alles weer op nieuw.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Paul

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 438
  • www.ambupleeg.web-log.nl
    • ambupleeg
Reactie #56 Gepost op: 21 januari 2007, 20:22:53
ja en dan duurt het weer 5 jaar voordat het geimplementeerd kan worden....... ;D ;D ;D ;D

C2000
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #57 Gepost op: 22 januari 2007, 14:33:42
ben ik niet met je eens. Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet alleen de technologie bij de ''krakers'' vooruit gaat.
Tegen de tijd dat er een oplossing is gevonden voor de  huidige encrypcy etc , zal er weer wat nieuws klaar liggen en begint alles weer op nieuw.

ja, dat hebben we gemerkt om bij het "computer" voorbeeld te blijven. Zelfs de AIVD kan blijkbaar gehackt worden dus wat dat betreft... niets is onmogelijk, dus haal die oogkleppen af! Het is alleen nu niet mogelijk, en over 5 jaar misschien ook niet, maar C2000 is niet te kraken? Dat is een conclusie die je nooit kan trekken omdat je niet weet wat de technologie gaat brengen!


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #58 Gepost op: 22 januari 2007, 22:14:38
ja, dat hebben we gemerkt om bij het "computer" voorbeeld te blijven. Zelfs de AIVD kan blijkbaar gehackt worden dus wat dat betreft... niets is onmogelijk, dus haal die oogkleppen af! Het is alleen nu niet mogelijk, en over 5 jaar misschien ook niet, maar C2000 is niet te kraken? Dat is een conclusie die je nooit kan trekken omdat je niet weet wat de technologie gaat brengen!

Zet eerst je eigen oogkleppen maar eens af
Ik heb niet gezegd dat c2000 niet te kraken is, lees eens maar eens terug en dan geef je fatsoenlijk andwoord.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993