Prio 2 melding en toch???

Auteur Topic: Prio 2 melding en toch???  (gelezen 26455 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Target77

  • Gast
Reactie #80 Gepost op: 14 juli 2005, 22:13:47
Ik begin me zo onderhand een beetje groen, geel en paars te ergeren dat mensen menen dat bepaalde beroepsgroepen allerlei handelingen verrichten voor de lol en dat het geen enkel doel dient. Bemoei je eens lekker met je eigen gedrag en laat anderen eens gewoon hun werk doen.....namelijk het dienen van de medemens. Als er bij jou ingebroken is wens jij ook dat de politie zo snel mogelijk naar jou toe komt om de situatie te bekijken.... Maar als het voor een ander is mag ie er blijkbaar zo lang mogelijk over doen.  ::) ::) ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #81 Gepost op: 14 juli 2005, 22:16:09
Ik begin me zo onderhand een beetje groen, geel en paars te ergeren dat mensen menen dat bepaalde beroepsgroepen allerlei handelingen verrichten voor de lol en dat het geen enkel doel dient. Bemoei je eens lekker met je eigen gedrag en laat anderen eens gewoon hun werk doen.....namelijk het dienen van de medemens!!
Tsja,zo denk ik er ook over.Soms denken mensen dat ze tekort komen als zij wel in die file moeten blijven staan  ::) ::)


Target77

  • Gast
Reactie #82 Gepost op: 14 juli 2005, 22:19:18
Tsja,zo denk ik er ook over.Soms denken mensen dat ze tekort komen als zij wel in die file moeten blijven staan  ::) ::)

Wellicht een vorm van jaloezie  ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #83 Gepost op: 14 juli 2005, 23:18:23
Als je over de vluchtstrook gaat omdat het noodzakelijk is dat je er snel langs moet ok.

Maar vanmiddag stond ik op de A9 stil omdat de brug over het zijkanaal C open was.

En ja hoor, in dit geval een auto van rws, oranje lampen aan en over de vluchtstrook naar de slagbomen rijden.

En geen agent kan mij wijsmaken dat hij zijn bevoegdheden wel eens misbruikt om de file te ontwijken.

toch... :D

En dan kan je wel zeggen dat het jou niks kan schelen wat de burger vind maar dan moet de politie niet klagen dat diezelfde burger geen respect toont.

Sinds wanneer heeft het over de vluchtstrook rijden van iemand van RWS te maken met het respect dat mensen voor de politie hebben?? En een weginspecteur kan ook wel in de file gaan staan...maar dan ziet ie weer maar een heeeeeel klein stukje.... en misschien(heel misschien) was er aan de andere kant van de brug ergens een ongeval waar ie naar onderweg was....ik ben nl altijd heel blij met RWS als ik ergens op de snelweg stilsta ;) maar das zomaar een gokje...zou niet willen dat je denkt dat ik iets goed probeer te praten ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #84 Gepost op: 15 juli 2005, 16:13:31
Sinds wanneer heeft het over de vluchtstrook rijden van iemand van RWS te maken met het respect dat mensen voor de politie hebben?? En een weginspecteur kan ook wel in de file gaan staan...maar dan ziet ie weer maar een heeeeeel klein stukje.... en misschien(heel misschien) was er aan de andere kant van de brug ergens een ongeval waar ie naar onderweg was....ik ben nl altijd heel blij met RWS als ik ergens op de snelweg stilsta ;) maar das zomaar een gokje...zou niet willen dat je denkt dat ik iets goed probeer te praten ::)
Stond hij ditmaal voor een open brug,voor hetzelfde geld staat hij in de file om dat er rommel op de rijbaan ligt.En staat onze man van RWS ook in die file omdat er mensen lopen te zeuren,dat hij onrechtmatig over de vluchtstrook rijdt.Dus hij niet die rommel van de rijbaan kan halen  ::) ::)


BWeer

  • Gast
Reactie #85 Gepost op: 15 juli 2005, 17:17:41
Het is wel duidelijk dat er gelukkig verschillend gedacht wordt over zaken.

Voor diegenen op wiens tenen ik heb gestaan, sorry :-[

Uit de reacties blijkt wel erg duidelijk dat het een gevoelig onderwerp is.


firemanr

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 15 juli 2005, 18:53:56
Het is wel duidelijk dat er gelukkig verschillend gedacht wordt over zaken.

Voor diegenen op wiens tenen ik heb gestaan, sorry :-[

Uit de reacties blijkt wel erg duidelijk dat het een gevoelig onderwerp is.

Je moet niet te gauw het onderspit delven...... ;D Jij hebt jou mening en anderen hebben hun mening. Dat wil niet zeggen dat iedereen altijd hetzelfde over dingen denkt..... ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #87 Gepost op: 23 juli 2005, 01:33:27
Het is wel duidelijk dat er gelukkig verschillend gedacht wordt over zaken.

Voor diegenen op wiens tenen ik heb gestaan, sorry :-[

Uit de reacties blijkt wel erg duidelijk dat het een gevoelig onderwerp is.
Mijn tenen heb je niet op gestaan....maar ik heb wel het idee dat het beeld dat van de handhavende diensten bestaat vrij eenzijdig is.... en soms ga ik dan iets te duidelijk uitleggen ::) ;)...het is meer als tegenwicht bedoeld....niet om je op je nummer te zetten ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #88 Gepost op: 23 juli 2005, 05:36:34
Ik vind een houding van een politie ambtenaar, wat kan mij het schelen wat de burger er van vind bedenkelijk.

Ik dacht dat een goede relatie met het publiek toch wel handig was... Maar misschien ook niet...

Henk


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #89 Gepost op: 23 juli 2005, 11:55:17
Mijn tenen heb je niet op gestaan....maar ik heb wel het idee dat het beeld dat van de handhavende diensten bestaat vrij eenzijdig is.
Ach,ik kan nu met een compliment komen voor de Politie in Harderwijk.
Gistermiddag hadden ze mij klem gezet,ik had mijn auto geparkeert op een parkeerterrein.En de een of ander **** vondt dat dat zijn plek was,en had mij dus vast gezet.na pogingen van mij zelf om de eigenaar te vinden,heb ik toch maar de politie gebelt.Daar werdt ik zeer netjes geholpen,en was er met 10 minuutjes een politiewagen.Dus ditmaal de complimenten aan onze poltiecollega,s  ;)