GSM en ICE (in case of emergency)

Auteur Topic: GSM en ICE (in case of emergency)  (gelezen 30235 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #40 Gepost op: 25 april 2007, 23:30:40
Ik heb wel een mailtje gehad over ICE,maar ik ben het niet gaan gebruiken.
Ik was de betekenis van de drie letters al vrij snel weer kwijt en vind SOS dan persoonlijk iets handigeren beter te onthouden.
Ik zal ook in iemands telefoon nooit op zoek gaan naar een ICE nummer,maar waarschijnlijk lukraak iemand bellen, waarschijnlijk staat er wel een thuis of pa en ma in of iets dergelijks.
  Ta


SwimmY

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 27 april 2007, 10:17:23
Ik heb er wel veel over gehoord over dat ICE en SOS, maar ik zet het niet op mijn mobiel, als ze echt mijn ouders nodig hebben dan staan ze onder 'papa' of 'mama'  of 'thuis'. Ze kunnen me het natuurlijk ook gewoon vragen..  ^-^  Maar ik vergeet ook altijd mijn ID mee te nemen...  :|  niet zo slim maarja... ( 55€ boete als ze controleren toch?)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #42 Gepost op: 27 april 2007, 11:46:26
ik heb ze ook niet in mijn telefoon. Inderdaad ook gewoon 'papa' of 'mama'.

Mijn ID heb ik eigelijk alleen maar bij me als ik bij een inzet ben of langdurig op straat hang ::) ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #43 Gepost op: 27 april 2007, 11:53:09
Off-topic.. Wel altijd je mobiel bij je maar niet je ID.....  ::) ::) ??? Logisch... :-\


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #44 Gepost op: 27 april 2007, 11:59:06
ik heb niet altijd mijn portomonee bij me en wel mijn telefoon :)


Denker

  • Ploegleider BHV + EHBO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
Reactie #45 Gepost op: 27 april 2007, 18:21:51
Bij mij staat het nummers van m'n ouders bovenaan in de lijst (beginnend met een spatie) als ICE/SOS/Thuis.


pros

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
    • ambulancecentrum
Reactie #46 Gepost op: 29 april 2007, 10:17:09
Het is dus duidelijk zinvol.
 deze week is het bij ons voor het eerst zinvol geweest. We kregen een niet bewuste patiënt binnen op SEH. Geen identificatie te vinden maar wel een gsm.
Ik dacht, kijken kan geen kwaad   ;) en waarempel onder de I stond ICE.
Nummer gebeld en dit bleek de broer van de patiënt te zijn die veel belangrijke info kon geven en dan ook naar spoed is gekomen.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #47 Gepost op: 1 mei 2007, 17:44:16
ennn ook mijn moeder is over op ICE  ;D
en de patientenvereniging waar ze bij zit gaat het promoten  :)
Politie Aspirant niveau 4


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #48 Gepost op: 1 mei 2007, 17:51:16
Waarom promoot de ambulancedienst/ vereniging het niet groots, misschien kan dat via SIRE of zo'n organisatie? Ik bedoel: door middel van reclamespotjes op tv en radio of in de krant, of posters op boards bereik je toch veel meer mensen. Ik heb een gevoel dat nu alleen de families/ vrienden van ambulancepersoneel ICE kent en wij bezoekers van 112-sites...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #49 Gepost op: 1 mei 2007, 18:05:22
misschien is het een idee als alle leden een (desnoods zwart/wit) poster op hun werk ophangen ter promotie? kan gewoon op a4 formaat, en 1 a4tje om een dergelijk initiatief te promoten lijkt me niet veel gevraagd?
Politie Aspirant niveau 4